dilluns, 7 de març del 2011

Setmanes blanques


De vegades el temps és un regal de sol i de cel ample. Ara que en tinc més, faig tot de coses que m'agraden: les darreres tres setmanes han estat tan farcides de coses per viure que, ara mateix, em sap poc greu que no em deixin treballar més a les tardes. Però d'això, si de cas, ja en parlaré una altra hora.




Ara dic, amb la vermellor de la llum blanca del mar a les galtes, que estic contenta de tots els tics i els tacs dels últims minuts passats: he viatjat a Milà, a Edimburg a Garrigàs i a Mataró. He menjat calçots fins que n'he tingut prou i he tastat un atreviment deliciós: hot chocolate amb Baileys! He fet el cim d'una muntanyeta breu amb els bots de l'alegria de les vacances i he passejat vora el mar, amb la força de l'aire salat i la llum de març que tot ho banyava. He conegut persones que m'han fet riure molt, n'he retrobat que feia temps que no veia i he conegut criatures que estrenen vida en aquest món. M'he alegrat per qui ha trobat feina recentment, per qui ha decidit casar-se l'any vinent, per qui va fer anys el dia que se'n celebraven 30 del 23-F, per totes les paraules boniques i curioses que heu volgut compartir aquí. M'he compromès amb la lluita per les millores laborals amb altres companys d'on treballava, me n'he sortit de demanar una rebaixa en el preu del lloguer del pis. He anat al cine, dos vegades en pocs dies, i m'he tornat a dir que hi he d'anar més sovint. 


M'ha florit un doll de primavera de ben endins.


6 comentaris:

Sara ha dit...

Quantes coses que has fet! Has estat a Edimburg? I això? Nena, que bé que et prova això de no fer més classes!

Espero contribuir a fer més llarga aquesta llista de coses bones amb un, per exemple, "sopar amb les reatolines", no?

Abraçades!

Irene ha dit...

Hola, xuli! Sí, moltes coses, he aprofitat el temps :) Tot i que tens raó: mentre repassava tot el que he fet em preguntava: i per què coi no hi són aquí les meves ratetes presumides? Això s'ha d'arreglar com més aviat millor! :D Us escric per quedar aviat, ok? Muàxxx!

The New Yorkers ha dit...

Me n'alegro molt que tot vagi tan bé!! Ens has d'explicar què tal el viatge! Nosaltres divendres marxem a Donosti...en tinc unes ganes!!

Ens veiem aviat! A veure si podem quedar alguna tarda entre setmana ara que no treballes!

Muak!

Nàdia ha dit...

Rebaixa en el lloguer! Oh My God!

Irene ha dit...

Hola, È. ;) Que bé que feu aquesta escapadeta: segur que us agrada molt! Mengeu, beveu i passeu-vos-ho de primera! I per quedar... per mi sí! A veure si ho arreglem per la setmana que ve mateix i ens expliquem viatges i novetats. Bon viatge!!!

Nàdia, que guai que diguis coses, aquest bloc també va néixer per tu, per això m'agrada que hi tornis. Sí, sí, una rebaixa nena: 100€ que ens estalviarem cada més. Estic súper contenta (tot i que vaig haver de negociar i tot!). Demà ja t'ho explicaré més bé.

Muàs per totes!

núria ha dit...

Ja ho diuen que treballar treu temps del teu, i el altres coses si que es recuperen, però el temps mai!! Per això m'he resistit tot el que he pogut!! Qua gandul que sona això... un petó tata, tinc present trucar-te aviat.

SKATAMUAKAS!