dimarts, 15 de juliol del 2008

Aix...

Fantàstic, meravellós, genial. Em supera, clar, com tot. Aquestes coses modernes, per una iaia com jo, són massa modernes.

La proximitat de l'avió s'acosta, i el meu interior ho nota des de diumenge. Ja és inevitable, ja no hi ha marxa enrere. Sembla que me'n penedeixi, i és tot el contrari. Però és que l'avió em caga molt!!!

Encara em queden coses per fer, però les faré totes, com sempre, i encara em sobrarà temps. Estic nerviosa, histèrica i de tot.

Ja és demà, per fi. Que bé.

2 comentaris:

Àngela ha dit...

ei!!
ja em puc imaginar com n'estàs de nerviosa hehehe però pensa que són uns minutets i després ja sereu allà!! que bé, quin estiu us espera, ple d'aventures!!

un petó molt fort a totes dues

...àurea... ha dit...

Eeeiii!!!

M'ha agradat molt la idea del blog!! :p

Estaré al tanto!!

Por a l'avió?! Qui?! Tu?!

Ja veuras que passarà molt ràpid (l'avió, vull dir!)

Cuideu-vos molt!!

Petonets